torek, 16. november 2010

PALENQUE RUINES

Današnji dan se ni začel nič bolje od včerajšnjega. Driska:(.
  Zbudile smo se ob sedmih, pozajtrkovale, spakirale in oddale nahrbtnike v recepcijo. Ob osmih so nas pobrali za izlet. Najprej smo se vstavili v PALENQUE RUINES. Sprehodili smo se skozi ostanke starega naselja, ki stoji globoko v džungli. Naselje je polno mogočnih piramid, observatorij za gledanje zvezd, opice ki spuščajo grozeče zvoke. Ob sprehajalnih potkah je polno trgovcev, ki ponujajo izdelke iz kravjega usnja na katerem so razno razne poslikave (Marija Guadelupska, majevski koledar,…). Ker smo imele štiri ure časa, da si ogledamo cel kompleks, smo hotele skupaj s še dvema nemkama, eno avstralko in še dvema drugima nemkama, najeti vodiča. Ker pa je ta človek, vodič kar nekaj mutil glede cene, smo se na oncu odločile, da si kompleks ogledamo kar same. Na koncu smo si ogledali še muzej.

Po končanem ogledu smo se naložili v en čisto drug kombi, v katerem smo imele čast sedeti čisto spredaj zraven zabavnega, smešnega šoferja.  Naša naslednja postojanka je slap MISOL – HA. Na poti do njega smo se vstavili v prometnem zamašku. Avti se niso premikali ne naprej ne nazaj. Zamašek so povzročil učitelji, ki so demonstrirali zaradi prenizkih plač. Pobirali so prispevke, to je bila vstopnica za nadaljevanje poti. Če nočeš plačati, ti na cesto položijo desko z žeblji.
  Končno smo prispeli do slapu Misol – Ha. Ful lep slap. Sprehodile smo se pod slapom, tako da smo bile vse mokre.

Pot smo nadaljevali do slapu AQUA AZUL. Je lepe turkizne barve, v njem se da tudi kopati. Žal je primanjkovalo časa.

Počasi je prišel čas za povratek v Palenque. Zvečer ob 23h pa odhod naprej v CAMPECHE.